سفارش تبلیغ
صبا ویژن

    

1-شیطان پرستی

2-عرفانهای کاذب

3-اشو -سایتها و نقد

4-گزارش فعالیت‌ زیرزمینی فرقه‌ی خطرناک و انحرافی

  برای دیدن مقالات ادامه مطلب را کلیک نمایید.

دوستان عزیز با توجه به بیاناتی که استاد دکتر جعفری (دامت برکاته) در درس داشتندبه نظرم اومد مطالبی در رابطه با  شیطان پرستی و عرفانهای نو ظهور رو در این صفحه قرار بدم البته  این قسمت رو به مرور تکمیل میکنم و اگه هر کدام از بزرگواران گروه, مطلبی  در این رابطه داشت بگه تا در همین صفحه قرار بدیم . 

موضوع : شیطان پرستی

1-در رابطه با شیطان پرستی خیلی مقاله داشتم اما مختصرترین و جامعه ترینش همینه که گذاشتم (فایل pdf با حجم 790 kb ) دانلود کنید.

2-سایت ضد شیطان(anty satan) خیلی در این زمینه کار کرده .عکس , فیلم , مقاله و ....

موضوع :عرفانهای کاذب (اشو osho عارف نمای معاصر هندی)

اشو

1- کتابهای اوشو  رو از این سایت دانلود کنید(البته قبلش باید عضو باشید .با نام کاربری alkalam و رمز عبور 1388 وارد سایت شوید.البته در صفحه اصلی سایت در مورد ادیان خیلی کتاب وجود داره )از .

3- سایت وعده صادق  مقالاتش خیلی عالیه.(10 تا مقاله در مورد فراماسونری داره که من قبلا دانلودشون کردم و مقالاتی به این کاملی ندیدم.اگه خواستید بگید تا براتون بیارم.)

4-به سایت اشو  به زبان فارسیهم میتونید سر بزنید 

5-دو تا فایل وردی در نقد عرفان اشو  آماده کردم.یکیش بدون عکسه که حجمش خیلی کمه و یکی با عکسه ولی حجمش خیلی زیاد شده.دانلود بدون عکس.........با عکس رو از خودم تحویل بگیرید.

6- نقد اشو 2  -عرفانهای جنگلی (دانلود کنید)

موضوع : متفرقه

      

1-گزارش فعالیت‌ زیرزمینی فرقه‌ی خطرناک و انحرافی (همراه با عکس)  دانلود کنید

2- قسمت مقالات موعود  در این رابطه  خیلی مقاله جالبی داره .حتما یه سری بزنید



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سید عباس موسوی مقدم::نظرات دیگران [ نظر]