سفارش تبلیغ
صبا ویژن
        جومونگ-صحیونیسم-هالیوود

حتما شنیدید طرف انقدر از مردن میترسید که خودکشی کرد بعضی مواقع ما برای اینکه مردم رو سر گرم کنیم تا به ماهواره رو نیارند اشتباهات بزرگی مرتکب میشیم .نمونه اش سریال جومونگ که مدتها مردم رو خونه نشین کرده بود.والان هم که قسمت جدید اون روی آنتن رفته ............رفقایی که مثل بنده وقت اضافی دارند و دنبال فیلم هستند میدونن هالیوود در زمان جنگ سرد مجموعه فیلمهای رامبو(با بازی سیلوستر استالونه) رو با اولین خون شروع کرد که انتقادی به سیستم حکومتی آمریکا بود ولی در قسمتهای بعدی فیلم (رامبو در ویتنام - رامبو در افغانستان - جانی رامبو) که در واقع ادامه قسمت اول رامبو است , در اینجا رامبو در داخل زندان در حال گذراندن دوران محکومیت خودش به خاطر خراب کاریهاش تو قسمت اول هست که یکی از افسران نظامی اونو به خاطر ورزیدگیش و قابلیتهاش برای یک ماموریت ملاقات می کنه وازش درخواست کمک می کنه. رامبو هم با پذیرفتن ماموریت از زندان آزاد میشه و به سمت کشور تایلند مبره تا یکی از اتباع آمریکا رو که در زندان شورشیان هست رو آزاد کنه!!
در تایلند یک راهنما برای رامبو انتخاب شده است که رامبو برای رسیدن به محل شورشی ها راهنمایی کنه که این راهنما جون رامبو رو هم نجات می ده.

در طول فیلم معلوم می شه که شورشی ها تحت حمایت شوروی یا روسیه هستن و ................

  شاید اثر گذار ترین فیلم اون زمان در مبارزه با کلوپ شرق همین مجموعه بود.

حالا همین حکایت دوباره داره تکرار میشه ,ابتدا جواهری در قصر، امپراطور دریا، تاجرپوسان. وقتی مردم به این سریال های کره ای علاقه مند شدند، سریالی به ما فروختند، به نام افسانه جومونگ. کسی در این سریال می آید، یک سرزمین تاسیس می کند و بعد عده ای آواره را جمع می کند. برای آواره هایی که به این سرزمین می آیند، شهرک سازی می کند. هر شهری را که تصرف می کند، اسم آن را عوض می کند...مثل خیلی از شهرهایی که اسم آن ها را ازغلان و تل آویو گذاشتند...........

پارسال در اوج نمایش فیلم جومونگ که مردم برا دیدنش تلفات هم میدادن برادر بزرگوار جناب آقای اسماعیل شفیعی سروستانی در سایت موعود مقاله ایی نوشت با عنوان جومونگ و نجات بخشی بنی‌اسرائیل وبعد هم برادر بزرگوار آقای علی اکبر رائفی پور مقاله دیگری با عنوان جومونگ کره ای یا ماشیح یهودی نوشت که در هیاهو و بازار داغ  فیلم گم شد.من قضاوت نهایی رو به عهده خودتون میگذارم البته خواهش میکنم مقالات رو با دقت بخونید.بهترینش مقاله شماره یک است . (از اونجا که ما گروه کلام هستیم.و این ترم بیشتر با یهود آشنا شدیم ؟!! خوندن مقالات بی فایده نیست).

التماس دعا

 

1-جومونگ کره ای یا ماشیح یهودی (دانلود کنید) حتما این فایل رو ببینید

2-جومونگ و نجات بخشی بنی اسرائیل (دانلود کنید)

3-گوگوریو یا اسراییل جومونگ کره ای یا ماشیح یهود (دانلود کنید)

 4-موج کره‌ای در خدمت منافع چه کسانی است؟ (دانلود کنید)

5-باز تاب سریال جومونگ در جامعه

 



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سید عباس موسوی مقدم::نظرات دیگران [ نظر]